לפיד בנאום תבוסה: "הבאנו מספר מנדטים חסר תקדים"

    איתי גדסי 1 Comment on לפיד בנאום תבוסה: "הבאנו מספר מנדטים חסר תקדים"

    ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד: "יש עתיד גדלה וצמחה והתחזקה, תוך שהיא מגלה אחריות ומקפידה לשמור על כל השותפות בגוש. מיליון אזרחים ישראלים צעדו לקלפי ואמרו, אני יכול להיות גם יהודי וגם ישראלי"

    Israeli Prime Minister and leader of the Yesh Atid party Yair Lapid speaks to supporters as the results of the Israeli elections are announced, in Tel Aviv, on November 2, 2022. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** יש עתיד חברי מפלגה בחירות מדבר תוצאות בחירות יאיר לפיד ראש הממשלה צילום: תומר נויברג/פלאש90
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, נאם אמש (שלישי) בגני התערוכה לאחר פרסום תוצאות המדגמים וניצחון הימין המסתמן. "באתי לכאן הלילה כדי להגיד לכם תודה מעומק ליבי. יש עתיד עשתה היום הישג נדיר. קרוב למיליון אזרחים ישראלים הצביעו יש עתיד בבחירות האלה. הבאנו מספר מנדטים חסר תקדים", אמר לפיד.

    לדבריו "יש עתיד גדלה וצמחה והתחזקה, תוך שהיא מגלה אחריות ומקפידה לשמור על כל השותפות בגוש. מיליון אזרחים ישראלים צעדו לקלפי ואמרו, אני יכול להיות גם יהודי וגם ישראלי".

    "מיליון אזרחים, בירושלים ובטבריה, בתל אביב ובעפולה, בקטורה ובמרום גולן, צעדו לקלפי ואמרו שהם מאמינים בעתיד ובכוחו של השינוי", הוסיף.

    "הם רוצים פוליטיקה שלא מבוססת על שנאה והסתה. הם רוצים לדעת שהממשלה שלהם לא מייצגת סקטור או מגזר, אלא ערכים דמוקרטיים וליברלים של חופש ושיוויון, ואת הרעיון המקודש שלא משאירים אף אחד מאחור.

    עוד אמר: "את מה שהתחלנו צריך להמשיך. בשנה וחצי האחרונות היתה פה ממשלה של אנשים הגונים, ישרים וטובים, שעבדו קשה ויצרו פה עשיה חסרת תקדים. בבטחון, ביחסי החוץ של ישראל, בהסכמי המורים והמתמחים, ביחס לאנשים עם מוגבלויות, לנכים, לקשישים.

    "הקמנו ממשלה שעשתה הכל כדי להוריד את יוקר המחיה, לא חששה לפעול מול אוייבינו, שמעל הכל – הבינה שתפקידה של הממשלה הוא לרפא את הפצעים של החברה הישראלית, לא להעמיק אותם".



    1 תגובות

    מיין תגובות